Tiden den bara går...

Gud vad tiden går och gud vad jag är dålig på att blogga..Man kan nog helt ärligt säga att jag suger på att blogga...
Nej Andreas, var nu inte så hård  mot dig själv, heltidsstudier på tandläkarprogrammet och samtidigt tvåbarnspappa, familjen-skolan, skolan-familjen, ständigt två vapendragare som pockar på uppmärksamhet och som vill ha min tid. Man kan kanske säga att jag har  prioriterat familjen och studierna framför denna blogg..och om man ser på det så, så har jag inte längre dåligt samvete för det. 
Nu har jag bestämt mig för att blogga när jag kan och har lust, inte mer, så det så!

Idag är jag glad för att:
- min son kommit hem från sjukhuset där han återigen varit inlagd för sin krupp/astma.
- att min dotter fyllde ett i fred.
- att Obama vann presidentvalet

Vi ses igen när jag kan och har lust.....sköt om Er..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Sådär ditt gamla moumintroll! Nu har jag kollat in din blogg! Impressive young Skywalker! Hur gör man en sådan? Puss och kram

2009-02-09 @ 08:58:30
Postat av: PR

Hello the dentist, fyller du fortfarande alla hål ? :-)

2009-02-17 @ 19:53:10
Postat av: Anonym

Fan va kass du e på o blogga! Nu får du ta o skärpa dig!!!!! Hahahahahahahahahaha! Nä, skoja bara! You know! Du har fullt upp med allt annat!!! :D

2009-05-12 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0