Journalarbete.

Sitter för tillfället och går igenom mina patientjournaler. Ingen pat idag på morgonen. Skönt att få komma i kapp med journalskrivningen. Brevid mig sitter Kajsa, en trevlig pigg tjej i min klass. Hon tycker om att laga mat precis som jag och älskar att sticka, det gör inte jag. Det ska bli strålande sol en vecka framöver och det passar ju bra nu när vi har ännu en tenta i veckan som kommer. (NOT!) Hade en tenta igår som jag hoppas gick bra, den som lever får se. Mkt att göra så här innan sommaren. Inte nog med alla tenter, vi har även en stadieexamination att klara av. Nåja, det är bara att bita i det sura äpplet, el päronet, kanske även en bapelsin. (smaksak, själv biter jag hellre i ett surt päron).

Måste arbeta vidare. Sköt om Er där ute.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu har jag länkat till din sida! Ha en bra helg med mycket endoplugg...

2008-04-18 @ 21:56:32
URL: http://annakajsaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0